divendres, 3 de setembre del 2010

La Zona Zero



S'ha parlat molt de la mesquita que es vol construir a la "Zona Zero" de N.Y. Hi ha gent a favor i molta gent en contra.

La disputa, sense importar de com es resolgui, ensenya la buidor de la Constitució, que expressament te una mesura per protegir la llibertat de les pràctiques religioses. Una Constitució que els Nord-Americans tracten como si d'una Sagrada Escriptura es tractés, però es veu que el que diu no te gran importància.

No tots els musulmans son terroristes i al igual que ells, tampoc ho son tots els palestins ni tots els israelians i aquí podria afegir uns quants grups de diferents països que han recorregut al terrorisme per defensar la seva causa. Perquè aquestes pors?

Quan vaig llegir la noticia per primera vegada, em vaig alegrar encara que vaig veure que hi hauria força controvèrsia. I em vaig alegrar perquè vaig pensar que un lloc d'oració on va morir tanta gent era bo. Vaig pensar que eren valents en demanar-ho perquè sabien que es trobarien amb el rebuig de molta gent.

La veritat es que aquest tema s'està convertint del que es la "Zona Zero" a la de "Zero Tolerància".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada