diumenge, 21 de març del 2010

La TV


M'he plantejat de deixar de veure la TV. Normalment, al vespre, busco algun programa que em faci riure o somriure, que m'entretingui. No estic, a aquelles hores, per "menjades de coco", aquestes ja les tinc durant el dia. Necessito relaxar-me abans d'anar a dormir, desconnectar. Doncs bé, el que no aguanto es que la publicitat, a aquelles hores, estigui abocada a la "gent madura", de "mitjana edat" o a la "tercera edat". Les dones ens portem la pitjor part. Per exemple: anuncis de compreses que controlen la olor de les "pèrdues d'orina", els iogurts i altres articles de consum que preveuen la osteoporosis i milloren el trànsit intestinal. Els fixadors de dentadures postisses que salten sense la mes mínima vergonya a les muntanyes russes. Tot tipus de cremes que t'ajuden a eliminar les pelleringues i les arrugues. Tints pel cabell que te'l deixen com si fossis una joveneta de 15 anys. Els homes també tenen les seves coses: pèrdua d'oïda amb els seus necessaris aparells, elevadors per pujar escales, ofertes perquè les seves ulleres els hi surtin a millor preu, remeis per fer créixer els cabells a aquells que l'han perdut, i moltes coses mes. Ja sé que tots estem abocats a fer-nos vells, però que ens ho recordin cada 15 minuts potser es una mica massa. Vull que m'entretinguin i no vull acabar davant del mirall pensant si m'he de preocupar per aquestes arrugues que surten o si m'he de preocupar pel meu trànsit intestinal segons el que menjo. Dins de les meves limitacions, encara em sento jove. Potser que parin, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada