dimecres, 9 de juny del 2010

Profecies


calendari maia

Avui he llegit que hi ha gent que es compra un refugi per 50.000 dòlars per si una tal profecia maia de que el mon s'acaba al 2012, es compleix. D'aquestes profecies n'hi han hagut per donar i per vendre al llarg dels anys i no sé com la gent està tan sonada com per fer-ne cas. El que sí m'ha fet pensar es el saber, lògicament, que un dia estem aquí i un altre desapareixem, que tant pot ser demà com el 2012 com mes endavant. A mi, particularment, em sabria molt greu anar-me'n d'aquesta vida sense estar be amb la meva família, amb els meus amics, amb la gent que m'envolta i amb la gent amb la que tracto. Crec que en aquest punt hem de saber demanar perdó per tots els errors que hem comés, de vegades inconscientment, pels possibles mal entesos que potser hem creat, perdonar a aquells que ens ho demanen i, sobre tot, no esperar a que passi el temps per fer-ho. Hem de viure la vida, no hem de deixar passar les oportunitats, hem d'aprofitar al màxim el nostre temps, deixar que el nostre amor i els nostres sentiments flueixin per les nostres venes i el mes important, viure-la pensant que demà ja no hi serem, perquè demà potser ja es massa tard.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada