dilluns, 14 de juny del 2010

Els somnis


Hi ha una frase que m'agrada molt: "Els somnis son la màxima expressió de la llibertat". Qui es el que no somia? Sempre he dit que el que es maco de no saber el futur, es perquè sempre tens l'esperança de que tot millorarà i aquí es on tenim els somnis. Jo no se el que la gent somia, però jo somio que si tenim problemes aquests es podran resoldre, somio que si ara estem passant una crisis aquesta no perdurarà, somio que si hi han països que passen gana, la seva situació es podrà resoldre, somio amb el respecte a la gent ja sigui del color que sigui ja sigui de la religió que sigui, somio que els nostres fills, els nostres nets podran tenir una vida millor, somio que hi haurà un partit polític responsable i que complirà les seves promeses electorals, somio que tothom podrà tenir una feina i una vida digna, somio que els pares tindran prou temps per compartir-ho amb els seus fills, somio amb uns programes de televisió de qualitat, somio amb la honestedat de les persones, somio que el diàleg guanyarà a l'armament, somio que la gent cada vegada serà mes responsable amb el medi ambient, somio que la paraula crueltat deixarà d'existir i que la vida es respectarà, somio en que els valors de la vida no seran ni els diners ni el poder, somio que la importància del físic serà per qüestions de salut i no per qüestions de moda, somio que a la gent se la valorarà per com es i no pas per qui es, somio amb les abraçades als meus amics i enemics i per sobre de tot somio en tenir prou força i voluntat per poder realitzar i complir alguns dels meus somnis. Somiadora? Potser si. Optimista? Potser també, però ara per ara no canviaré perquè aquests somnis em fan feliç i perquè crec sincerament que es poden complir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada