dissabte, 26 de febrer del 2011

A qui l'importa?




Estic emprenyada. Cada dia al matí desprès de dutxar-me i prendrem el meu necessari cafè amb llet, aprofito, ja que soc matinera de naturalesa, per posar-me davant l'ordinador i navegar per internet per llegir les noticies als diferents diaris amb la pau i tranquil·litat que em don fer-ho a aquelles hores. El que m'ha fet emprenyar aquesta setmana ha sigut la "noticia" a molts dels diaris de que en Gerard Piqué s'agafa de la mà amb la Shakira. I jo em pregunto, a qui l'importa? Això és una noticia?

Ja en el seu dia em vaig queixar de la cobertura que va tenir la Michelle Obama amb la seva estada a l'Estat Espanyol, ens explicaven què menjava, quines botigues visitava i què havia comprat o no, entrevistant a botiguers i a propietaris dels restaurants. No va ser veient un programa del cor sinó a les noticies del migdia de la Sexta.

M'agradaria saber quin interès té saber si en Gerard Piqué surt amb la Shakira o no, a qui l'interessa el fet de que es donin la mà pel carrer i l'ànsia de poder enganxar-los en una foto. Potser si que a la gent els hi agrada aquest tipus de fotos i els comentaris sobre elles, però, no hi ha revistes que es dediquen a això? Estic equivocada en pensar que si llegeixo un diari espero que les noticies que em donin siguin serioses? Acabarà la premsa escrita i digital igual que la TV en que tot ja es barreja?

Al pa pa i al vi vi. Si jo vull llegir premsa del cor ja em compraré una revista dedicada a aquest tema o miraré un d'aquests programes que massa sovint surten per la TV i podré assabentar-me de què fa o deixa de fer la gent que està a l'ull públic. Siguem seriosos, si us plau.

Publicat el 26.02.2011 a Tribuna Ganxona

 


1 comentari:

  1. Elies Cortès Casanovasde març 13, 2011

    M'agrada. El problema és que cada vegada més la caiguda dels valors ha comportat més i més superficialitat, també a la premsa. Gràcies Imma pels teus comentaris. M'agraden i em fan pensar sovint. I poques persones m'estimulem el pensament. Gràcies.

    ResponElimina