dilluns, 19 d’abril del 2010

Els polítics


Cada vegada m'avergonyeixo mes de veure als polítics que ens representen i als que ens volen representar. Veient-los junts al Parlament, al Congres, etc. em recorda un combat de boxa. Tots son retrets, els que defensen la seva postura ho fan atacant, no hi ha cap tipus d'harmonia, no hi ha cap tipus de respecte. Cada vegada va pitjor. Crec que els polítics han de defensar un poble, ha d'haver una unitat pensant en aquest poble i l'únic que fan es buscar el poder i/o defensar-lo. Les vegades que hem rigut incrèduls quan ens han ensenyat vídeos de gent que ha arribat a les mans al Japó o a algun altre país dins d'aquestes institucions, aquí, si poguessin també ho farien, no m'estranyaria. Sembla ja que s'hagi creat un odi entre uns i els altres, comença a ser denigrant. Sempre he cregut en la política però ja es hora de que els polítics creguin en ella també. Aquest país, aquest poble, no pot anar bé si els que ens han d'ajudar ens mostren aquests tipus d'espectacles. Potser soc una idealista, potser estic parlant d'una utopia però no fa gens de mal poder somiar i aquests somnis son els que em creen la il·lusió d'un futur millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada